Приказ основних података о документу

Terorizam i turistička industrija - uloga medija u percepciji rizika

dc.creatorKešetović, Želimir
dc.date.accessioned2020-01-08T16:46:36Z
dc.date.available2020-01-08T16:46:36Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0354-8872
dc.identifier.urihttps://rhinosec.fb.bg.ac.rs/handle/123456789/97
dc.description.abstractSince before the end of the Cold War, terrorism acts have had major effects on tourism industry. Tight linkages between terrorism and tourism do not exist in the absence of media attention. Terrorist acts are media events par excellence. Being predominantly profit oriented, some media are irresponsible in reporting on terrorist acts. However media have strong influence on risk perception among tourist, and consequently tourist industry. Risks from activities that evoke fear, terror, or anxiety, like terrorism, are perceived to be greater than risks from activities that do not arouse such feelings or emotions. The way the terrorist act is presented in mass media will shape the perceptions of potential tourists to certain tourist destinations, countries and whole regions and therefore influence tourist industry. Having this in mind, managers in tourist industry should use all necessary crisis communication tools and techniques in order to restore image of stability in tourist destinations affected by terrorist attacks.en
dc.description.abstractJoš pre kraja Hladnog rata teroristički akti su imali veliki uticaj na turističku industriju. Tesne veze između terorizma i turizma ne postoje u odsustvu medijske pažnje. Teroristički akti su medijski događaji prve vrste. Neki mediji su, u potrazi za profitom, neodgovorni u izveštavanju o terorističkim aktima. Međutim, mediji imaju jak uticaj na način na koji turisti percipiraju rizike, pa time i na turističku industriju. Rizici koji proističu iz aktivnosti koje izazivaju strah i užas, kao što je terorizam, pericpiraju se kao veći od rizika od aktivnosti koje ne izazivaju ovakve emocije. Način na koji su teroristi predstavljeni u masovim medijma oblikuje prercepciju određenih destinacija, zemalja i celih regiona u očima potencijalnih turista i time utiče na turističku industriju. Imajući to u vidu, menadžeri u turističkoj industriji treba da koriste sve neophodne alate i tehnike kriznog komuniciranja da bi povratili utisak stabilnosti turističkih destinacija pogođenih terorističkim aktima.sr
dc.publisherKriminalističko-policijski univerzitet, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceNauka, bezbednost, policija (NBP)
dc.subjectterrorismen
dc.subjectrisk perceptionen
dc.subjecttourist industryen
dc.subjectcrisis communicationen
dc.titleTerrorism and tourist industry: Media influences in shaping risk perceptionsen
dc.titleTerorizam i turistička industrija - uloga medija u percepciji rizikasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dcterms.abstractКешетовић, Желимир; Тероризам и туристичка индустрија - улога медија у перцепцији ризика; Тероризам и туристичка индустрија - улога медија у перцепцији ризика;
dc.citation.volume16
dc.citation.issue3
dc.citation.spage19
dc.citation.epage34
dc.citation.other16(3): 19-34
dc.citation.rankM52
dc.identifier.fulltexthttps://rhinosec.fb.bg.ac.rs/bitstream/id/324/94.pdf
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу